De klant

Sanoma Nederland is eigenaar van nu.nl en een tijdschriftengroep met vele titels, waaronder Tina, Donald Duck en Linda.

De opdracht

We gaan een nieuwe campagne voor Tina voeren. Kunnen jullie de landingspagina en banners ontwerpen en maken?

Het resultaat

De landingspagina is erg belangrijk voor het succes van een campagne. Deze pagina moet er namelijk voor zorgen dat bezoekers overgaan tot een aankoop. We ontwierpen daarom een pagina die hoge conversie oplevert. Naast de landingspagina ontwierpen we een bannerpakket voor de (re)targeting en Facebookcampagnes.

Bezoek website

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Meer werk

Curiat

Twee jaar lang hebben we samengewerkt met bedrijfsmaatschappelijk werkers om Curiat precies te maken zoals we wilden. Nu is het zo ver: Curiat.

Bekijk Curiat

Rijminstructeur

Coen is een wirwar van gedachten en een kluwen van woorden. Oftewel een vrolijke chaos. Een chaos die je ook in de website terugziet: Een felgekleurde wand vol met post-its die de rijminstructeur, via de Wemachine, zelf kan toevoegen, bewerken en verwijderen.

Bekijk Rijminstructeur

Wijnen van Holland

Delfts blauw met een gloed van oranje. Bezoekers van een webshop kunnen de producten niet voelen en ruiken. Des te belangrijker zijn dan ook de productfoto’s in een webshop.

Bekijk Wijnen van Holland

Jongerenkieswijzer

De belangrijkste uitdaging van een stem- of kieswijzer is de gebruiksvriendelijkheid. Bezoekers komen op de website met een duidelijk doel: Snel en efficiënt een stemadvies krijgen. Om het ontwerp zo optimaal te krijgen hebben we uitgebreid onderzoek gedaan met behulp van usabilityonderzoeken.

Bekijk Jongerenkieswijzer

SKLO

Een nieuw design van de website die goed past bij de identiteit van SKLO. We hebben nieuwe onderdelen toegevoegd, waaronder een agenda en een overzicht van de onderliggende organisaties.

Bekijk SKLO

Stop jeugdwerkloosheid

Een activerende website, zeer veel tweets, honderden facebook-likes en duizenden bezoekers. Het doel van stopjeugd- werkloosheid moge duidelijk zijn: Het probleem van jeugdwerkloosheid hoger op de politieke agenda krijgen.

Bekijk Stop jeugdwerkloosheid