De klant

Sanoma Nederland is eigenaar van nu.nl en een tijdschriftengroep met vele titels, waaronder Tina, Donald Duck en Linda.

De opdracht

We gaan een nieuwe campagne voor Tina voeren. Kunnen jullie de landingspagina en banners ontwerpen en maken?

Het resultaat

De landingspagina is erg belangrijk voor het succes van een campagne. Deze pagina moet er namelijk voor zorgen dat bezoekers overgaan tot een aankoop. We ontwierpen daarom een pagina die hoge conversie oplevert. Naast de landingspagina ontwierpen we een bannerpakket voor de (re)targeting en Facebookcampagnes.

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Meer werk

Brick My Picture

Foto's omzetten in Lego® blokjes

Bekijk Brick My Picture

Stop jeugdwerkloosheid

Een activerende website, zeer veel tweets, honderden facebook-likes en duizenden bezoekers. Het doel van stopjeugd- werkloosheid moge duidelijk zijn: Het probleem van jeugdwerkloosheid hoger op de politieke agenda krijgen.

Bekijk Stop jeugdwerkloosheid

Wadden ribtochten

RIB-varen op de Waddenzee, een belevenis op het water!

Bekijk Wadden ribtochten

Palmslag

Voor uitgeverij Palmslag ontwierpen en bouwden we een compleet nieuwe website met een duidelijke hiërarchie, frisse uitstraling en webshop.

Bekijk Palmslag

Taatgen fotografie

Bij een fotograaf zegt het beeld alles. Daarom maakten we voor Taatgen een minimaal design met full-screen foto's. De website bevat de nieuwst technieken om bezoekers een unieke (foto-)ervaring te geven.

Bekijk Taatgen fotografie

Jongerenkieswijzer

De belangrijkste uitdaging van een stem- of kieswijzer is de gebruiksvriendelijkheid. Bezoekers komen op de website met een duidelijk doel: Snel en efficiënt een stemadvies krijgen. Om het ontwerp zo optimaal te krijgen hebben we uitgebreid onderzoek gedaan met behulp van usabilityonderzoeken.

Bekijk Jongerenkieswijzer