De klant

Palmslag is een landelijke, onafhankelijke algemene uitgeverij die zich met veel passie voor het boekenvak richt op literatuur, poëzie en non-fictie.

De opdracht

Palmslag wil een eigen crowdfunding platform starten, waarop donateurs auteurs kunnen steunen en auteurs direct contact kunnen hebben met hun lezers. Daarnaast krijgen lezers de kans om hun mening te geven over bijvoorbeeld een boektitel of een cover. Een prachtige manier om het boek nog beter te maken en lezers in te zetten als ambassadeurs. Vanzelfsprekend krijgt iedereen die de auteur op weg helpt naar de publicatie van een boek, een passende tegenprestatie voor zijn of haar donatie.

Het resultaat

Vanaf nu kunnen auteurs die hun boek bij Palmslag willen uitgeven, dit doen via crowdfunding platform Slagboom. Doneren kan heel simpel en veilig via iDEAL of per bankoverschrijving. Bloggers en media die schrijven over het boekenvak, hebben Slagboom met veel enthousiasme onthaald. Sinds het platform online is, zijn er vijf boeken succesvol gefund en is er al ruim 32.000 euro gedoneerd. 

Bezoek website

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Meer werk

Rouw na moord

De primaire doelgroep van de website zijn familieleden van slachtoffers van moord of doodslag. Speciaal voor hun maakten wij een aangepast kleurenschema en selecteerden verschillende foto’s waarin herkenning een grote rol speelt.

Bekijk Rouw na moord

Reflexlab

Vijftig jongeren gaan hun hoofd buigen over het onderwerp flexwerken. Ontwerp en bouw een website om jongeren te werven en transformeer daarna de website in een website waarop informatie (blogs, foto's, nieuws) geplaatst kan worden. Bekijk Reflexlab

Jongerenkieswijzer

De belangrijkste uitdaging van een stem- of kieswijzer is de gebruiksvriendelijkheid. Bezoekers komen op de website met een duidelijk doel: Snel en efficiënt een stemadvies krijgen. Om het ontwerp zo optimaal te krijgen hebben we uitgebreid onderzoek gedaan met behulp van usabilityonderzoeken.

Bekijk Jongerenkieswijzer

Landingspagina Margriet

Landingspagina voor de Magriet-Rituals campagne.

Bekijk Landingspagina Margriet

FNV Jong

Behalve een nieuw logo en een paar kleine cosmetische veranderingen is er voor de bezoeker weinig aan de website veranderd. Voor de beheerders van de website is het een grotere verandering: Een makkelijk te gebruiken CMS, verbeterde reactiemogelijkheden en lage kosten.

Bekijk FNV Jong

ACEM Nederland

Net zoals ACEM meditatie is de website modern en no nonsens. Grote en, in de breedte, schermvullende foto's met een rustig kleurenpalet.

Bekijk ACEM Nederland