De klant

Woord&zo bedenkt en organiseert dynamische literaire evenementen waarbij altijd gezocht wordt naar publieksparticipatie.

De opdracht

Maak een website waarin onze kernwaarden “participatie” en “dynamisch” terug te vinden zijn.

Het resultaat

Een website met veel vrijheden. De content blokken kan de bezoeker zelf openen, sluiten en slepen. Daarnaast slaat de site op hol als er op het logo geklikt wordt. Een minimalistische, maar technische ingewikkelde, site waarin bezoekers op een unieke manier kunnen interacteren met de dynamische vensters.

Bezoek website

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Meer werk

J. Doesburg

Een frisse homepage met duidelijke sfeerfoto’s, klantrecensies, call-to-action knoppen naar de reserveerpagina en de mogelijkheid om meer te lezen over de camping, chalets & stacaravans.

Bekijk J. Doesburg

Cre8ivebrains

We hebben een website gemaakt waarin elke pagina een foto en tekst bevat die iets over Thijs zijn spoor zegt. Full-screen (schaalbare) foto's met een (semi-)transparant menu vormen de kernelementen voor de website.

Bekijk Cre8ivebrains

Jij in de Lawei

Doelgroep van de website zijn de zogenoemde “tweens”. Deze kinderen, bovenbouw basisschool, willen niet langer als kind benaderd worden.

Bekijk Jij in de Lawei

Roodberg

We hebben verschillende verbeteringen doorgevoerd aan de website. Het ontwerp is duidelijker en overzichtelijker geworden met meer focus op het verhogen van de conversie.

Bekijk Roodberg

Stop jeugdwerkloosheid

Een activerende website, zeer veel tweets, honderden facebook-likes en duizenden bezoekers. Het doel van stopjeugd- werkloosheid moge duidelijk zijn: Het probleem van jeugdwerkloosheid hoger op de politieke agenda krijgen.

Bekijk Stop jeugdwerkloosheid

Landingspagina Magazine.nl

We gaan een grote campagne voor de website magazine.nl voeren. Ontwerp drie landingpagina's en headers.

 

Bekijk Landingspagina Magazine.nl