De klant

Woord&zo bedenkt en organiseert dynamische literaire evenementen waarbij altijd gezocht wordt naar publieksparticipatie.

De opdracht

Maak een website waarin onze kernwaarden “participatie” en “dynamisch” terug te vinden zijn.

Het resultaat

Een website met veel vrijheden. De content blokken kan de bezoeker zelf openen, sluiten en slepen. Daarnaast slaat de site op hol als er op het logo geklikt wordt. Een minimalistische, maar technische ingewikkelde, site waarin bezoekers op een unieke manier kunnen interacteren met de dynamische vensters.

Bezoek website

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Meer werk

Tina

Landingspagina voor de Tina campagne.

 

Bekijk Tina

Roodberg

We hebben verschillende verbeteringen doorgevoerd aan de website. Het ontwerp is duidelijker en overzichtelijker geworden met meer focus op het verhogen van de conversie.

Bekijk Roodberg

Landingspagina Margriet

Landingspagina voor de Magriet-Rituals campagne.

Bekijk Landingspagina Margriet

Jongerenkieswijzer 2017

Meer dan 100.000 jongeren gebruiken de Jongerenkieswijzer.

 

Bekijk Jongerenkieswijzer 2017

Rijschool City

Een sterke opening van de website met een foto waarin we de beroemdste herkenningspunten van Groningen photoshopten in combinatie met het kantoor en wagenpark van rijschool City. Daarna wordt alle content van de website binnen een iPad getoond.

Bekijk Rijschool City

FNV Jong

Behalve een nieuw logo en een paar kleine cosmetische veranderingen is er voor de bezoeker weinig aan de website veranderd. Voor de beheerders van de website is het een grotere verandering: Een makkelijk te gebruiken CMS, verbeterde reactiemogelijkheden en lage kosten.

Bekijk FNV Jong