De klant

NVVK (brancheorganisatie voor schuldhulpverlening en sociaal bankieren), Divosa en de vereniging van Nederlandse gemeenten.

De opdracht

Ontwerp en maak een website waarop de landelijk vraag en aanbod van bijeenkomsten over schuldhulpverlening bij elkaar komen.

Het resultaat

Een digitaal prikbord, gebaseerd op de vraag- en aanbodborden die in supermarkten te vinden zijn. Gemeenten kunnen zelf hun advertentie in de categorie aangeboden of gezocht plaatsen en advertenties zijn direct automatisch doorzoekbaar.

 

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Meer werk

Luxe vakantiewoning Drenthe

Een duidelijke en overzichtelijke website waar alle voordelen van de vakantiewoning duidelijk naar voren komen. Daarnaast een overzichtelijke agenda waarin met behulp van kleurcodes de beschikbaarheid in één oogopslag duidelijk is.

Bekijk Luxe vakantiewoning Drenthe

Wijnen van Holland

Delfts blauw met een gloed van oranje. Bezoekers van een webshop kunnen de producten niet voelen en ruiken. Des te belangrijker zijn dan ook de productfoto’s in een webshop.

Bekijk Wijnen van Holland

Landingspagina Margriet

Landingspagina voor de Magriet-Rituals campagne.

Bekijk Landingspagina Margriet

SKLO

Een nieuw design van de website die goed past bij de identiteit van SKLO. We hebben nieuwe onderdelen toegevoegd, waaronder een agenda en een overzicht van de onderliggende organisaties.

Bekijk SKLO

Wadden ribtochten

RIB-varen op de Waddenzee, een belevenis op het water!

Bekijk Wadden ribtochten

Jongerenkieswijzer

De belangrijkste uitdaging van een stem- of kieswijzer is de gebruiksvriendelijkheid. Bezoekers komen op de website met een duidelijk doel: Snel en efficiënt een stemadvies krijgen. Om het ontwerp zo optimaal te krijgen hebben we uitgebreid onderzoek gedaan met behulp van usabilityonderzoeken.

Bekijk Jongerenkieswijzer