NVVK (brancheorganisatie voor schuldhulpverlening en sociaal bankieren), Divosa en de vereniging van Nederlandse gemeenten.
Ontwerp en maak een website waarop de landelijk vraag en aanbod van bijeenkomsten over schuldhulpverlening bij elkaar komen.
Een digitaal prikbord, gebaseerd op de vraag- en aanbodborden die in supermarkten te vinden zijn. Gemeenten kunnen zelf hun advertentie in de categorie aangeboden of gezocht plaatsen en advertenties zijn direct automatisch doorzoekbaar.
Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.
We gaan een grote campagne voor de website magazine.nl voeren. Ontwerp drie landingpagina's en headers.
Bekijk Landingspagina Magazine.nl
Een informatieve website over de nieuwe wet tegen pesten op scholen. De website is responsive en heeft een duidelijke 'call-to-action".
Bekijk Minder Pesten. Het Kan.Een heldere en frisse website gericht op de doelgroep (jongeren) en tevens een combinatie van het design van zowel FNV Jong als FNV Bondgenoten.
Bekijk FNV Jong SupermarktDe belangrijkste uitdaging van een stem- of kieswijzer is de gebruiksvriendelijkheid. Bezoekers komen op de website met een duidelijk doel: Snel en efficiënt een stemadvies krijgen. Om het ontwerp zo optimaal te krijgen hebben we uitgebreid onderzoek gedaan met behulp van usabilityonderzoeken.
Bekijk JongerenkieswijzerWe hebben een website gemaakt waarin elke pagina een foto en tekst bevat die iets over Thijs zijn spoor zegt. Full-screen (schaalbare) foto's met een (semi-)transparant menu vormen de kernelementen voor de website.
Bekijk Cre8ivebrains