De klant

Matthijs van Manen doet de campagne "Minder pesten. Het kan." op vrijwillige basis.

De opdracht

Ik heb op korte termijn een website nodig voor de campagne " "Minder pesten. Het kan." Het is een campagne voor een goede wet tegen pesten op scholen.

Het resultaat

Een informatieve website over de nieuwe wet tegen pesten op scholen. De website is responsive en heeft een duidelijke 'call-to-action" naar het invullen van een steunbetuiging. Daarnaast ontworpen we de infographic op de homepage.

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Meer werk

Landingspagina Margriet

Landingspagina voor de Magriet-Rituals campagne.

Bekijk Landingspagina Margriet

Team 2015

Op de website zijn de meer dan tweehonderd organisaties te vinden die werken aan de realisatie van de millenniumdoelen in Utrecht. In de uitgebreide database die de website bezit kan er onder andere gefilterd worden op land en thema.

Bekijk Team 2015

Wijnen van Holland

Delfts blauw met een gloed van oranje. Bezoekers van een webshop kunnen de producten niet voelen en ruiken. Des te belangrijker zijn dan ook de productfoto’s in een webshop.

Bekijk Wijnen van Holland

SKLO

Een nieuw design van de website die goed past bij de identiteit van SKLO. We hebben nieuwe onderdelen toegevoegd, waaronder een agenda en een overzicht van de onderliggende organisaties.

Bekijk SKLO

FNV Jong

Behalve een nieuw logo en een paar kleine cosmetische veranderingen is er voor de bezoeker weinig aan de website veranderd. Voor de beheerders van de website is het een grotere verandering: Een makkelijk te gebruiken CMS, verbeterde reactiemogelijkheden en lage kosten.

Bekijk FNV Jong

Tina

Landingspagina voor de Tina campagne.

 

Bekijk Tina