Matthijs van Manen doet de campagne "Minder pesten. Het kan." op vrijwillige basis.
Ik heb op korte termijn een website nodig voor de campagne " "Minder pesten. Het kan." Het is een campagne voor een goede wet tegen pesten op scholen.
Een informatieve website over de nieuwe wet tegen pesten op scholen. De website is responsive en heeft een duidelijke 'call-to-action" naar het invullen van een steunbetuiging. Daarnaast ontworpen we de infographic op de homepage.
Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.
We hebben een website gemaakt waarin elke pagina een foto en tekst bevat die iets over Thijs zijn spoor zegt. Full-screen (schaalbare) foto's met een (semi-)transparant menu vormen de kernelementen voor de website.
Bekijk Cre8ivebrainsDe primaire doelgroep van de website zijn familieleden van slachtoffers van moord of doodslag. Speciaal voor hun maakten wij een aangepast kleurenschema en selecteerden verschillende foto’s waarin herkenning een grote rol speelt.
Bekijk Rouw na moordDe belangrijkste uitdaging van een stem- of kieswijzer is de gebruiksvriendelijkheid. Bezoekers komen op de website met een duidelijk doel: Snel en efficiënt een stemadvies krijgen. Om het ontwerp zo optimaal te krijgen hebben we uitgebreid onderzoek gedaan met behulp van usabilityonderzoeken.
Bekijk JongerenkieswijzerOntwerp en bouw een nieuwe website voor de Noordelijke aankoopmakelaar. De onafhankelijke makelaar die volledig in dienst van de koper van een huis is.
Bekijk Noordelijke aankoopmakelaarCoen is een wirwar van gedachten en een kluwen van woorden. Oftewel een vrolijke chaos. Een chaos die je ook in de website terugziet: Een felgekleurde wand vol met post-its die de rijminstructeur, via de Wemachine, zelf kan toevoegen, bewerken en verwijderen.
Bekijk Rijminstructeur