De klant

Judith van der Wel debuteerde in 2015 met het boek "Stemmen. Het geheim van het Koninklijk Concertgebouworkest". Daarnaast publiceerde zij gedichten in Hollands maandblad en Het liegend konijn.

De opdracht

Ik heb nu een gratis website die slecht functioneert. Ik wil graag een nieuwe professionele website waar bezoekers mijn boek kunnen bestellen en mijn artikelen kunnen lezen.

Het resultaat

We hebben een website ontworpen en gebouwd die dichtbij de schrijfster blijft. Een persoonlijke site waar ze haar boek kan promoten en nieuwe artikelen kan plaatsen. Uiteraard is de website ook perfect te bekijken op telefoon en tablet. Voor de persoonlijke touch digitaliseerden we de handtekening van Judith.

Bezoek website

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Persoonlijk, duidelijk en inventief. Wemagine brengt jouw ideeën in beeld.

Judith van der Wel

Meer werk

Wijnen van Holland

Delfts blauw met een gloed van oranje. Bezoekers van een webshop kunnen de producten niet voelen en ruiken. Des te belangrijker zijn dan ook de productfoto’s in een webshop.

Bekijk Wijnen van Holland

Rijschool City

Een sterke opening van de website met een foto waarin we de beroemdste herkenningspunten van Groningen photoshopten in combinatie met het kantoor en wagenpark van rijschool City. Daarna wordt alle content van de website binnen een iPad getoond.

Bekijk Rijschool City

Exposure

We hebben een website gemaakt met 21 foto’s van studenten waarbij onderlinge vaardigheden zichtbaar worden. Als de muis over de desbetreffende foto gaat ziet de bezoeker wat de student wil halen en brengen.

Bekijk Exposure

Reflexlab

Vijftig jongeren gaan hun hoofd buigen over het onderwerp flexwerken. Ontwerp en bouw een website om jongeren te werven en transformeer daarna de website in een website waarop informatie (blogs, foto's, nieuws) geplaatst kan worden. Bekijk Reflexlab

FNV Jong Supermarkt

Een heldere en frisse website gericht op de doelgroep (jongeren) en tevens een combinatie van het design van zowel FNV Jong als FNV Bondgenoten.

Bekijk FNV Jong Supermarkt

Taatgen fotografie

Bij een fotograaf zegt het beeld alles. Daarom maakten we voor Taatgen een minimaal design met full-screen foto's. De website bevat de nieuwst technieken om bezoekers een unieke (foto-)ervaring te geven.

Bekijk Taatgen fotografie