De klant

Thijs Brouwer is een beroepscoach te Amsterdam en helpt u uw eigen spoor vinden. Thijs heeft ervaring met het opzetten van intervisies in organisaties en discussie-begeleiding.

De opdracht

Maak een website waarin het spoor dat ik heb gevolgd wordt uitgebeeld.

Het resultaat

We hebben een website gemaakt waarin elke pagina een foto en tekst bevat die iets over Thijs zijn spoor zegt. Full-screen (schaalbare) foto's met een (semi-)transparant menu vormen de kernelementen voor de website.

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Meer werk

Landingspagina Margriet

Landingspagina voor de Magriet-Rituals campagne.

Bekijk Landingspagina Margriet

Tina

Landingspagina voor de Tina campagne.

 

Bekijk Tina

Minder Pesten. Het Kan.

Een informatieve website over de nieuwe wet tegen pesten op scholen. De website is responsive en heeft een duidelijke 'call-to-action".

Bekijk Minder Pesten. Het Kan.

FNV Jong Supermarkt

Een heldere en frisse website gericht op de doelgroep (jongeren) en tevens een combinatie van het design van zowel FNV Jong als FNV Bondgenoten.

Bekijk FNV Jong Supermarkt

Jongerenkieswijzer

De belangrijkste uitdaging van een stem- of kieswijzer is de gebruiksvriendelijkheid. Bezoekers komen op de website met een duidelijk doel: Snel en efficiënt een stemadvies krijgen. Om het ontwerp zo optimaal te krijgen hebben we uitgebreid onderzoek gedaan met behulp van usabilityonderzoeken.

Bekijk Jongerenkieswijzer

Technical parts

Duizenden verschillende producten en varianten.

Bekijk Technical parts