Thijs Brouwer is een beroepscoach te Amsterdam en helpt u uw eigen spoor vinden. Thijs heeft ervaring met het opzetten van intervisies in organisaties en discussie-begeleiding.
Maak een website waarin het spoor dat ik heb gevolgd wordt uitgebeeld.
We hebben een website gemaakt waarin elke pagina een foto en tekst bevat die iets over Thijs zijn spoor zegt. Full-screen (schaalbare) foto's met een (semi-)transparant menu vormen de kernelementen voor de website.
Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.
We gaan een grote campagne voor de website magazine.nl voeren. Ontwerp drie landingpagina's en headers.
Bekijk Landingspagina Magazine.nl
De primaire doelgroep van de website zijn familieleden van slachtoffers van moord of doodslag. Speciaal voor hun maakten wij een aangepast kleurenschema en selecteerden verschillende foto’s waarin herkenning een grote rol speelt.
Bekijk Rouw na moordEen activerende website, zeer veel tweets, honderden facebook-likes en duizenden bezoekers. Het doel van stopjeugd- werkloosheid moge duidelijk zijn: Het probleem van jeugdwerkloosheid hoger op de politieke agenda krijgen.
Bekijk Stop jeugdwerkloosheidNet zoals ACEM meditatie is de website modern en no nonsens. Grote en, in de breedte, schermvullende foto's met een rustig kleurenpalet.
Bekijk ACEM NederlandEen website waar jongeren naast elektronisch steun betuigen zich kunnen aanmelden als actie-lid en zich opgeven als nieuwe topbestuurder. De website werd 23 november gelanceerd in het programma Nieuwsuur.
Bekijk Nieuwe TopDelfts blauw met een gloed van oranje. Bezoekers van een webshop kunnen de producten niet voelen en ruiken. Des te belangrijker zijn dan ook de productfoto’s in een webshop.
Bekijk Wijnen van Holland