De jongerenkieswijzer is een initiatief van acht samenwerkende jeugdorganisaties waaronder FNV Jong, NJR en LSVb.
Ontwerp en maak binnen drie weken een kieswijzer voor de doelgroep 18 -30 jaar. Daarnaast moet de website op mobiel goed werken en minimaal 50.000 bezoekers per dag aankunnen.
De belangrijkste uitdaging van een stem- of kieswijzer is de gebruiksvriendelijkheid. Bezoekers komen op de website met een duidelijk doel: Snel en efficiënt een stemadvies krijgen. Om het ontwerp zo optimaal te krijgen hebben we uitgebreid onderzoek gedaan met behulp van usabilityonderzoeken. Om de verwachte stroom van bezoekers aan te kunnen hebben we de website in de ‘cloud’ gehost. Deze manier van hosten zorgt ervoor dat het aantal servers schaalbaar is. Bij drukte worden er automatisch extra servers ingeschakeld zodat de website goed en snel blijft werken. Dus ook toen de website de nationale pers haalde (o.a. NOS 8 uur journaal) en Nederland massaal de website bezocht bleef de site optimaal werken.
Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.
Telkens snel en naar volle tevredenheid.
Bernard Koekoek
Wemagine maakt ze dit nu een stuk makkelijker met het pas ontwikkelde Licht Management Systeem.
Bekijk Licht Management SysteemHet resultaat is een exacte kopie van een werkende complimentenmachine. De ultieme funfactor voor bezoekers. Naast gewoon aan de handel te draaien kan men ballen gooien en laten stuiteren.
Bekijk GoedbezigEen website waar jongeren naast elektronisch steun betuigen zich kunnen aanmelden als actie-lid en zich opgeven als nieuwe topbestuurder. De website werd 23 november gelanceerd in het programma Nieuwsuur.
Bekijk Nieuwe TopWe hebben een website gemaakt met 21 foto’s van studenten waarbij onderlinge vaardigheden zichtbaar worden. Als de muis over de desbetreffende foto gaat ziet de bezoeker wat de student wil halen en brengen.
Bekijk Exposure