De klant

Stichting Collectief Goedbezig is een non-profit organisatie die de wereld een beetje beter probeert te maken door het plaatsen van complimentenmachines.

De opdracht

Ontwerp en realiseer een digitale kaartenservice. Met de website kunnen bezoekers gratis een complimentje, oftewel een kaartje, sturen. De doelstelling bij deze website is tweeledig: Het geven en ontvangen van complimenten van bezoekers én het genereren van extra verkeer naar goedbezig.eu

Het resultaat

Een website waar bezoekers gratis e-cards kunnen versturen. Verkeer naar goedbezig wordt verkregen door een aantal links op de website en, op een indirecte wijze, door de social media knoppen.

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Meer werk

Vermeer Marine

We hebben verschillende verbeteringen doorgevoerd aan de website. Het ontwerp is duidelijker en overzichtelijker geworden met meer focus op het verhogen van de conversie.

Bekijk Vermeer Marine

Wijnen van Holland

Delfts blauw met een gloed van oranje. Bezoekers van een webshop kunnen de producten niet voelen en ruiken. Des te belangrijker zijn dan ook de productfoto’s in een webshop.

Bekijk Wijnen van Holland

Mo Cards

Bewegende bijtjes, stuiterende spinnen en een slak die het laatste nieuws brengt: Het is een dolle boel op de website.

Bekijk Mo Cards

ACEM Nederland

Net zoals ACEM meditatie is de website modern en no nonsens. Grote en, in de breedte, schermvullende foto's met een rustig kleurenpalet.

Bekijk ACEM Nederland

Jongerenkieswijzer

De belangrijkste uitdaging van een stem- of kieswijzer is de gebruiksvriendelijkheid. Bezoekers komen op de website met een duidelijk doel: Snel en efficiënt een stemadvies krijgen. Om het ontwerp zo optimaal te krijgen hebben we uitgebreid onderzoek gedaan met behulp van usabilityonderzoeken.

Bekijk Jongerenkieswijzer

Roodberg

We hebben verschillende verbeteringen doorgevoerd aan de website. Het ontwerp is duidelijker en overzichtelijker geworden met meer focus op het verhogen van de conversie.

Bekijk Roodberg