Stichting Collectief Goedbezig is een non-profit organisatie die de wereld een beetje beter probeert te maken door het plaatsen van complimentenmachines.
Ontwerp en realiseer een digitale kaartenservice. Met de website kunnen bezoekers gratis een complimentje, oftewel een kaartje, sturen. De doelstelling bij deze website is tweeledig: Het geven en ontvangen van complimenten van bezoekers én het genereren van extra verkeer naar goedbezig.eu
Een website waar bezoekers gratis e-cards kunnen versturen. Verkeer naar goedbezig wordt verkregen door een aantal links op de website en, op een indirecte wijze, door de social media knoppen.
Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.
Een open en frisse website. Het logo van RvR bestaat uit drie kleuren. We gebruikten deze kleuren en reserveerde rood voor het notariaat, blauw voor de advocatuur en groen voor overkoepelde zaken.
Bekijk Rientjes van RossumEen activerende website, zeer veel tweets, honderden facebook-likes en duizenden bezoekers. Het doel van stopjeugd- werkloosheid moge duidelijk zijn: Het probleem van jeugdwerkloosheid hoger op de politieke agenda krijgen.
Bekijk Stop jeugdwerkloosheidDoelgroep van de website zijn de zogenoemde “tweens”. Deze kinderen, bovenbouw basisschool, willen niet langer als kind benaderd worden.
Bekijk Jij in de LaweiBewegende bijtjes, stuiterende spinnen en een slak die het laatste nieuws brengt: Het is een dolle boel op de website.
Bekijk Mo CardsTwee jaar lang hebben we samengewerkt met bedrijfsmaatschappelijk werkers om Curiat precies te maken zoals we wilden. Nu is het zo ver: Curiat.
Bekijk CuriatDe primaire doelgroep van de website zijn familieleden van slachtoffers van moord of doodslag. Speciaal voor hun maakten wij een aangepast kleurenschema en selecteerden verschillende foto’s waarin herkenning een grote rol speelt.
Bekijk Rouw na moord