De klant

Rientjes van Rossum is een middelgroot notaris- en advocatenkantoor te Sneek. De focus bij dit kantoor ligt op gedegen advies, contracten met lange houdbaarheidsdatum en goed geregelde zaken.

De opdracht

We kregen de opdracht om op basis van een bestaand logo een nieuwe website te ontwerpen welke zelf gevuld en aangepast moest worden door het personeel van RvR. Daarnaast moest er een scheiding komen tussen het notariaat en de advocatuur.

Het resultaat

Een open en frisse website. Het logo van RvR bestaat uit drie kleuren. We gebruikten deze kleuren en reserveerde rood voor het notariaat, blauw voor de advocatuur en groen voor overkoepelde zaken. Bezoekers hebben daardoor naast tekstuele sturing ook visuele ondersteuning. Op basis hiervan werd, samen met Ap Bokma, een website ontworpen die helder en fris is. We selecteerden foto’s en gebruikten deze, in de breedte, schermvullend. Daarnaast zorgden we voor duidelijke call-to-action knoppen om de bezoeker te verleiden om contact op te nemen of een offerte aan te vragen.

Bezoek website

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Meer werk

Rijminstructeur

Coen is een wirwar van gedachten en een kluwen van woorden. Oftewel een vrolijke chaos. Een chaos die je ook in de website terugziet: Een felgekleurde wand vol met post-its die de rijminstructeur, via de Wemachine, zelf kan toevoegen, bewerken en verwijderen.

Bekijk Rijminstructeur

Judith van der Wel

We hebben een website ontworpen en gebouwd die dichtbij de schrijfster blijft. Een persoonlijke site waar ze haar boek kan promoten en nieuwe artikelen kan plaatsen.

Bekijk Judith van der Wel

Rijschool City

Een sterke opening van de website met een foto waarin we de beroemdste herkenningspunten van Groningen photoshopten in combinatie met het kantoor en wagenpark van rijschool City. Daarna wordt alle content van de website binnen een iPad getoond.

Bekijk Rijschool City

Palmslag

Voor uitgeverij Palmslag ontwierpen en bouwden we een compleet nieuwe website met een duidelijke hiërarchie, frisse uitstraling en webshop.

Bekijk Palmslag

Jongerenkieswijzer

De belangrijkste uitdaging van een stem- of kieswijzer is de gebruiksvriendelijkheid. Bezoekers komen op de website met een duidelijk doel: Snel en efficiënt een stemadvies krijgen. Om het ontwerp zo optimaal te krijgen hebben we uitgebreid onderzoek gedaan met behulp van usabilityonderzoeken.

Bekijk Jongerenkieswijzer

FNV Jong Supermarkt

Een heldere en frisse website gericht op de doelgroep (jongeren) en tevens een combinatie van het design van zowel FNV Jong als FNV Bondgenoten.

Bekijk FNV Jong Supermarkt