De klant

Rouw na moord is een onderzoek van de Rijksuniversiteit Groningen onder tweehonderd ouders, partners en andere familieleden van slachtoffers van moord of doodslag. Omdat reguliere behandelingen dikwijls niet aanslaan bij deze groep nabestaanden is een nieuwe behandeling ontwikkeld die door de universiteit getest wordt.

De opdracht

Ontwerp een website die uitbundig noch deprimerend is. De website moet door onszelf aangepast kunnen worden en moet een – afgeschermd – forum bevatten voor de therapeuten.

Het resultaat

De primaire doelgroep van de website zijn familieleden van slachtoffers van moord of doodslag. Speciaal voor hun maakten wij een aangepast kleurenschema en selecteerden verschillende foto’s waarin herkenning een grote rol speelt. Speciale aandacht verdienen de interactie kaart van Nederland en de veel gestelde vragen pagina met uitklapbare antwoorden.

Bezoek website

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Geen leuk onderwerp, wel een mooie site.

Mariette van Denderen

Meer werk

J. Doesburg

Een frisse homepage met duidelijke sfeerfoto’s, klantrecensies, call-to-action knoppen naar de reserveerpagina en de mogelijkheid om meer te lezen over de camping, chalets & stacaravans.

Bekijk J. Doesburg

Check je Cao

Een website waar bezoekers aan een rad kunnen draaien. Vervolgens krijgen ze een willekeurige vraag uit één van de vier categorieën.

Bekijk Check je Cao

Jelle Pieter de Boer

Jelle Pieter de Boer is een Nederlandse portret en documentaire fotograaf.

Bekijk Jelle Pieter de Boer

Goedbezig

Het resultaat is een exacte kopie van een werkende complimentenmachine. De ultieme funfactor voor bezoekers. Naast gewoon aan de handel te draaien kan men ballen gooien en laten stuiteren.

Bekijk Goedbezig

Mo Cards

Bewegende bijtjes, stuiterende spinnen en een slak die het laatste nieuws brengt: Het is een dolle boel op de website.

Bekijk Mo Cards

Roodberg

We hebben verschillende verbeteringen doorgevoerd aan de website. Het ontwerp is duidelijker en overzichtelijker geworden met meer focus op het verhogen van de conversie.

Bekijk Roodberg