Rouw na moord is een onderzoek van de Rijksuniversiteit Groningen onder tweehonderd ouders, partners en andere familieleden van slachtoffers van moord of doodslag. Omdat reguliere behandelingen dikwijls niet aanslaan bij deze groep nabestaanden is een nieuwe behandeling ontwikkeld die door de universiteit getest wordt.
Ontwerp een website die uitbundig noch deprimerend is. De website moet door onszelf aangepast kunnen worden en moet een – afgeschermd – forum bevatten voor de therapeuten.
De primaire doelgroep van de website zijn familieleden van slachtoffers van moord of doodslag. Speciaal voor hun maakten wij een aangepast kleurenschema en selecteerden verschillende foto’s waarin herkenning een grote rol speelt. Speciale aandacht verdienen de interactie kaart van Nederland en de veel gestelde vragen pagina met uitklapbare antwoorden.
Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.
Geen leuk onderwerp, wel een mooie site.
Mariette van Denderen
We hebben een website gemaakt met 21 foto’s van studenten waarbij onderlinge vaardigheden zichtbaar worden. Als de muis over de desbetreffende foto gaat ziet de bezoeker wat de student wil halen en brengen.
Bekijk ExposureEen nieuw design van de website die goed past bij de identiteit van SKLO. We hebben nieuwe onderdelen toegevoegd, waaronder een agenda en een overzicht van de onderliggende organisaties.
Bekijk SKLOHet ontwerp is duidelijk geïnspireerd op de nieuwe Windows look: Flat design & tegels. De website beschikt over een multifunctionele toolbox waarde webmasters een uitgebreid scala aan media kunnen uploaden.
Bekijk Hete PepersWe hebben een website ontworpen en gebouwd die dichtbij de schrijfster blijft. Een persoonlijke site waar ze haar boek kan promoten en nieuwe artikelen kan plaatsen.
Bekijk Judith van der WelWemagine maakt ze dit nu een stuk makkelijker met het pas ontwikkelde Licht Management Systeem.
Bekijk Licht Management SysteemWe hebben verschillende verbeteringen doorgevoerd aan de website. Het ontwerp is duidelijker en overzichtelijker geworden met meer focus op het verhogen van de conversie.
Bekijk Roodberg