De klant

Wijnen van Holland is een online winkel gespecialiseerd in de verkoop van Nederlandse wijn: Wijn van Nederlandse druiven die door Nederlandse wijnboeren is gemaakt.

De opdracht

Ontwerp en maak een webshop voor onze wijnwinkel die het Hollandse van onze producten uitstraalt zonder oubollig te worden. Daarnaast moeten bezoekers het assortiment kunnen filteren per provincie, kleur en druif.

Het resultaat

Delfts blauw met een gloed van oranje. Bezoekers van een webshop kunnen de producten niet voelen en ruiken. Des te belangrijker zijn dan ook de productfoto’s in een webshop. We zorgden voor prachtige foto’s die in combinatie met fel oranje en Delfts blauwe tegels een frisse webshop opleveren. Omdat locatie van de wijngaard een belangrijke beslispunt is hebben we een kaart van Nederland op de homepage gemaakt zodat bezoekers direct een wijn uit een specifieke provincie kunnen vinden. Uiteraard verzorgden we ook opgemaakte (nieuws- en status) e-mails en een op maat gemaakt afrekensysteem (overboeking en iDeal).

Bezoek website

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Zowel het ontwerp als de samenwerking was vrolijk, verfrissend en uitnodigend.

Rick van Denderen

Meer werk

Meldpunt stage misbruik

Steeds meer jongeren kunnen na het afstuderen geen werk vinden en gaan noodgedwongen onderbetaald aan de slag op de arbeidsmarkt. FNV Jong wil dat er een einde komt aan deze uitbuiting.

Bekijk Meldpunt stage misbruik

Rouw na moord

De primaire doelgroep van de website zijn familieleden van slachtoffers van moord of doodslag. Speciaal voor hun maakten wij een aangepast kleurenschema en selecteerden verschillende foto’s waarin herkenning een grote rol speelt.

Bekijk Rouw na moord

Vermeer Marine

We hebben verschillende verbeteringen doorgevoerd aan de website. Het ontwerp is duidelijker en overzichtelijker geworden met meer focus op het verhogen van de conversie.

Bekijk Vermeer Marine

Nieuwe Top

Een website waar jongeren naast elektronisch steun betuigen zich kunnen aanmelden als actie-lid en zich opgeven als nieuwe topbestuurder. De website werd 23 november gelanceerd in het programma Nieuwsuur.

Bekijk Nieuwe Top

Mo Cards

Bewegende bijtjes, stuiterende spinnen en een slak die het laatste nieuws brengt: Het is een dolle boel op de website.

Bekijk Mo Cards

Jongerenkieswijzer

De belangrijkste uitdaging van een stem- of kieswijzer is de gebruiksvriendelijkheid. Bezoekers komen op de website met een duidelijk doel: Snel en efficiënt een stemadvies krijgen. Om het ontwerp zo optimaal te krijgen hebben we uitgebreid onderzoek gedaan met behulp van usabilityonderzoeken.

Bekijk Jongerenkieswijzer