De klant

Wijnen van Holland is een online winkel gespecialiseerd in de verkoop van Nederlandse wijn: Wijn van Nederlandse druiven die door Nederlandse wijnboeren is gemaakt.

De opdracht

Ontwerp en maak een webshop voor onze wijnwinkel die het Hollandse van onze producten uitstraalt zonder oubollig te worden. Daarnaast moeten bezoekers het assortiment kunnen filteren per provincie, kleur en druif.

Het resultaat

Delfts blauw met een gloed van oranje. Bezoekers van een webshop kunnen de producten niet voelen en ruiken. Des te belangrijker zijn dan ook de productfoto’s in een webshop. We zorgden voor prachtige foto’s die in combinatie met fel oranje en Delfts blauwe tegels een frisse webshop opleveren. Omdat locatie van de wijngaard een belangrijke beslispunt is hebben we een kaart van Nederland op de homepage gemaakt zodat bezoekers direct een wijn uit een specifieke provincie kunnen vinden. Uiteraard verzorgden we ook opgemaakte (nieuws- en status) e-mails en een op maat gemaakt afrekensysteem (overboeking en iDeal).

Bezoek website

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Zowel het ontwerp als de samenwerking was vrolijk, verfrissend en uitnodigend.

Rick van Denderen

Meer werk

Team 2015

Op de website zijn de meer dan tweehonderd organisaties te vinden die werken aan de realisatie van de millenniumdoelen in Utrecht. In de uitgebreide database die de website bezit kan er onder andere gefilterd worden op land en thema.

Bekijk Team 2015

Meldpunt stage misbruik

Steeds meer jongeren kunnen na het afstuderen geen werk vinden en gaan noodgedwongen onderbetaald aan de slag op de arbeidsmarkt. FNV Jong wil dat er een einde komt aan deze uitbuiting.

Bekijk Meldpunt stage misbruik

Slag-boom

Het eigen crowdfundingplatform van Uitgeverij Palmslag.

 

Bekijk Slag-boom

Wadden ribtochten

RIB-varen op de Waddenzee, een belevenis op het water!

Bekijk Wadden ribtochten

Stop jeugdwerkloosheid

Een activerende website, zeer veel tweets, honderden facebook-likes en duizenden bezoekers. Het doel van stopjeugd- werkloosheid moge duidelijk zijn: Het probleem van jeugdwerkloosheid hoger op de politieke agenda krijgen.

Bekijk Stop jeugdwerkloosheid

Reflexlab

Vijftig jongeren gaan hun hoofd buigen over het onderwerp flexwerken. Ontwerp en bouw een website om jongeren te werven en transformeer daarna de website in een website waarop informatie (blogs, foto's, nieuws) geplaatst kan worden. Bekijk Reflexlab