FNV Jong is een zelfstandige jongerenbond en geeft adviezen aan de overheid op het gebied van werk en inkomen en heeft daarnaast een zetel in de SER.
Maak een campagnesite die de urgentie voor de oplopende jeugdwerkloosheid aangeeft en mogelijkheid biedt tot actie door een twitterbericht richting De minister-president (@minpres) te sturen. De website moet veel bezoekers aankunnen en goed werken op mobiele apparaten.
Een activerende website, zeer veel tweets, honderden facebook-likes en duizenden bezoekers. Het doel van stopjeugd- werkloosheid moge duidelijk zijn: Het probleem van jeugdwerkloosheid hoger op de politieke agenda krijgen. Met steun van onder andere Tofik Dibi, Jörgen Raymann en Bas Heijne stroomden de bezoekers binnen. Om de verwachte stroom van bezoekers aan te kunnen hebben we de website in de ‘cloud’ gehost. Deze manier van hosten zorgt ervoor dat het aantal servers schaalbaar is. Bij extreme drukte worden er automatisch extra servers ingeschakeld zodat de website goed en snel blijft werken. Dus ook toen stopjeugdwerkloosheid.nl de nationale pers haalde (o.a. Volkskrant en nu.nl) en Nederland massaal de website bezocht bleef hij prima werken.
Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.
De primaire doelgroep van de website zijn familieleden van slachtoffers van moord of doodslag. Speciaal voor hun maakten wij een aangepast kleurenschema en selecteerden verschillende foto’s waarin herkenning een grote rol speelt.
Bekijk Rouw na moordEen heldere en frisse website gericht op de doelgroep (jongeren) en tevens een combinatie van het design van zowel FNV Jong als FNV Bondgenoten.
Bekijk FNV Jong SupermarktBewegende bijtjes, stuiterende spinnen en een slak die het laatste nieuws brengt: Het is een dolle boel op de website.
Bekijk Mo CardsOntwerp en maak een website waarop de landelijk vraag en aanbod van bijeenkomsten over schuldhulpverlening bij elkaar komen.
Bekijk Prikbord schuldhulpEen informatieve website over de nieuwe wet tegen pesten op scholen. De website is responsive en heeft een duidelijke 'call-to-action".
Bekijk Minder Pesten. Het Kan.Behalve een nieuw logo en een paar kleine cosmetische veranderingen is er voor de bezoeker weinig aan de website veranderd. Voor de beheerders van de website is het een grotere verandering: Een makkelijk te gebruiken CMS, verbeterde reactiemogelijkheden en lage kosten.
Bekijk FNV Jong