FNV Jong is een zelfstandige jongerenbond en geeft adviezen aan de overheid op het gebied van werk en inkomen en heeft daarnaast een zetel in de SER.
Maak een campagnesite die de urgentie voor de oplopende jeugdwerkloosheid aangeeft en mogelijkheid biedt tot actie door een twitterbericht richting De minister-president (@minpres) te sturen. De website moet veel bezoekers aankunnen en goed werken op mobiele apparaten.
Een activerende website, zeer veel tweets, honderden facebook-likes en duizenden bezoekers. Het doel van stopjeugd- werkloosheid moge duidelijk zijn: Het probleem van jeugdwerkloosheid hoger op de politieke agenda krijgen. Met steun van onder andere Tofik Dibi, Jörgen Raymann en Bas Heijne stroomden de bezoekers binnen. Om de verwachte stroom van bezoekers aan te kunnen hebben we de website in de ‘cloud’ gehost. Deze manier van hosten zorgt ervoor dat het aantal servers schaalbaar is. Bij extreme drukte worden er automatisch extra servers ingeschakeld zodat de website goed en snel blijft werken. Dus ook toen stopjeugdwerkloosheid.nl de nationale pers haalde (o.a. Volkskrant en nu.nl) en Nederland massaal de website bezocht bleef hij prima werken.
Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.
We hebben een website gemaakt met 21 foto’s van studenten waarbij onderlinge vaardigheden zichtbaar worden. Als de muis over de desbetreffende foto gaat ziet de bezoeker wat de student wil halen en brengen.
Bekijk ExposureHet ontwerp is duidelijk geïnspireerd op de nieuwe Windows look: Flat design & tegels. De website beschikt over een multifunctionele toolbox waarde webmasters een uitgebreid scala aan media kunnen uploaden.
Bekijk Hete PepersEen website met veel vrijheden. De content blokken kan de bezoeker zelf openen, sluiten en slepen. Daarnaast slaat de site op hol als er op het logo geklikt wordt.
Bekijk Woord&zoDe belangrijkste uitdaging van een stem- of kieswijzer is de gebruiksvriendelijkheid. Bezoekers komen op de website met een duidelijk doel: Snel en efficiënt een stemadvies krijgen. Om het ontwerp zo optimaal te krijgen hebben we uitgebreid onderzoek gedaan met behulp van usabilityonderzoeken.
Bekijk JongerenkieswijzerEen website waar jongeren naast elektronisch steun betuigen zich kunnen aanmelden als actie-lid en zich opgeven als nieuwe topbestuurder. De website werd 23 november gelanceerd in het programma Nieuwsuur.
Bekijk Nieuwe TopKavelTrader is een zeer uitgebreide site. Met behulp van diverse filters (plaats, vraagprijs, oppervlakte, etc.) kunnen bezoeker uit het ruime aanbod snel geschikte kavels vinden.
Bekijk KavelTrader