In Nederland zijn er bijna 4 miljoen lantaarnpalen. Het is de verantwoordelijkheid van gemeenten dat al deze lantaarnpalen elke nacht weer branden. Wemagine maakt ze dit nu een stuk makkelijker met het pas ontwikkelde Licht Management Systeem. Lees in dit artikel hoe deze geavanceerde applicatie zorgt dat het monitoren en melden van kapotte lantaarnpalen vanaf nu een eitje is.

 

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Meer werk

Rijminstructeur

Coen is een wirwar van gedachten en een kluwen van woorden. Oftewel een vrolijke chaos. Een chaos die je ook in de website terugziet: Een felgekleurde wand vol met post-its die de rijminstructeur, via de Wemachine, zelf kan toevoegen, bewerken en verwijderen.

Bekijk Rijminstructeur

Jij in de Lawei

Doelgroep van de website zijn de zogenoemde “tweens”. Deze kinderen, bovenbouw basisschool, willen niet langer als kind benaderd worden.

Bekijk Jij in de Lawei

Toeslagencheck app

Het resultaat is een app die qua stijl in dezelfde lijn is als de bijbehorende website. Met de app kunnen jongeren op een makkelijke manier hun weekrooster invullen.

Bekijk Toeslagencheck app

Rijschool City

Een sterke opening van de website met een foto waarin we de beroemdste herkenningspunten van Groningen photoshopten in combinatie met het kantoor en wagenpark van rijschool City. Daarna wordt alle content van de website binnen een iPad getoond.

Bekijk Rijschool City

Jongerenkieswijzer

De belangrijkste uitdaging van een stem- of kieswijzer is de gebruiksvriendelijkheid. Bezoekers komen op de website met een duidelijk doel: Snel en efficiënt een stemadvies krijgen. Om het ontwerp zo optimaal te krijgen hebben we uitgebreid onderzoek gedaan met behulp van usabilityonderzoeken.

Bekijk Jongerenkieswijzer

Minder Pesten. Het Kan.

Een informatieve website over de nieuwe wet tegen pesten op scholen. De website is responsive en heeft een duidelijke 'call-to-action".

Bekijk Minder Pesten. Het Kan.