De klant

KavelTrader is de website waar vragers en aanbieders van kavels elkaar vinden. Bezoekers kunnen beschikbare kavels bekijken en gratis kavels plaatsen. Met meer dan 3.500 kavels is KavelTrader de grootste Nederlandse website op het gebied van kavels.

De opdracht

De huidige website werkt niet optimaal. Ontwerp en maak een compleet nieuwe site.

Het resultaat

KavelTrader is een zeer uitgebreide site. Met behulp van diverse filters (plaats, vraagprijs, oppervlakte, etc.) kunnen bezoeker uit het ruime aanbod snel geschikte kavels vinden. De site zet alle kavels, door middel van Google maps integratie, op een interactieve kaart. Bezoekers kunnen zicht gratis registreren en zelf hun kavel(s) op de site zetten. Daarnaast wordt de site dagelijks gevuld door een aantal door ons ontwikkelde spiders. Deze geautomatiseerde scripts zorgen ervoor dat dat ook kavels van anders sites getoond worden op website. In een later stadium is aan de site nog een mail-module gekoppeld. Bezoekers kunnen zich nu abonneren en krijgen wekelijks de nieuwste kavels die aan hun zoekcriteria voldoen in hun mailbox.

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Meer werk

J. Doesburg

Een frisse homepage met duidelijke sfeerfoto’s, klantrecensies, call-to-action knoppen naar de reserveerpagina en de mogelijkheid om meer te lezen over de camping, chalets & stacaravans.

Bekijk J. Doesburg

NOVA boards

Ontwerp en bouw een nieuwe webshop waar boards verkocht kunnen worden. Naast directe verkoop via de webshop moet er een gedeelte komen waar onze dealers kunnen inloggen en boards kunnen bestellen.

Bekijk NOVA boards

Bright Future Studiekeuze

Een responsive website en een overzichtelijke homepage met een duidelijke splitsing tussen de verschillende doelgroepen.

Bekijk Bright Future Studiekeuze

Stop jeugdwerkloosheid

Een activerende website, zeer veel tweets, honderden facebook-likes en duizenden bezoekers. Het doel van stopjeugd- werkloosheid moge duidelijk zijn: Het probleem van jeugdwerkloosheid hoger op de politieke agenda krijgen.

Bekijk Stop jeugdwerkloosheid

Tina

Landingspagina voor de Tina campagne.

 

Bekijk Tina

FNV Jong

Behalve een nieuw logo en een paar kleine cosmetische veranderingen is er voor de bezoeker weinig aan de website veranderd. Voor de beheerders van de website is het een grotere verandering: Een makkelijk te gebruiken CMS, verbeterde reactiemogelijkheden en lage kosten.

Bekijk FNV Jong