De klant

Mo Cards ontwerpt wenskaarten en (baby)shirts. De Mo Cards kaartencollectie bestaat uit een ruime keuze verschillende karakters.

De opdracht

De karakters van Mo staan al op shirts en kaarten. Maak een website die bij de karakters past en waar bezoekers op een leuke manier alle wenskaarten en shirts kunnen bekijken en bestellen.

Het resultaat

Bewegende bijtjes, stuiterende spinnen en een slak die het laatste nieuws brengt: Het is een dolle boel op de website. U kunt op de website door alle (100+) kaarten bladeren en filteren of één van de vijftien kledingstukken bestellen. Veel plezier in de wereld van Mo.

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Wemachine, een verademing! Een paar simpele handelingen en klaar.

Monique Koers

Meer werk

Rouw na moord

De primaire doelgroep van de website zijn familieleden van slachtoffers van moord of doodslag. Speciaal voor hun maakten wij een aangepast kleurenschema en selecteerden verschillende foto’s waarin herkenning een grote rol speelt.

Bekijk Rouw na moord

FNV Jong

Behalve een nieuw logo en een paar kleine cosmetische veranderingen is er voor de bezoeker weinig aan de website veranderd. Voor de beheerders van de website is het een grotere verandering: Een makkelijk te gebruiken CMS, verbeterde reactiemogelijkheden en lage kosten.

Bekijk FNV Jong

Hydraulische cilinder configurator

Vele combinaties mogelijk, maatvoering op schaal en DWG-bestand direct beschikbaar. Bekijk Hydraulische cilinder configurator

Reflexlab

Vijftig jongeren gaan hun hoofd buigen over het onderwerp flexwerken. Ontwerp en bouw een website om jongeren te werven en transformeer daarna de website in een website waarop informatie (blogs, foto's, nieuws) geplaatst kan worden. Bekijk Reflexlab

Jongerenkieswijzer

De belangrijkste uitdaging van een stem- of kieswijzer is de gebruiksvriendelijkheid. Bezoekers komen op de website met een duidelijk doel: Snel en efficiënt een stemadvies krijgen. Om het ontwerp zo optimaal te krijgen hebben we uitgebreid onderzoek gedaan met behulp van usabilityonderzoeken.

Bekijk Jongerenkieswijzer

Roodberg

We hebben verschillende verbeteringen doorgevoerd aan de website. Het ontwerp is duidelijker en overzichtelijker geworden met meer focus op het verhogen van de conversie.

Bekijk Roodberg