De klant

De Jongerenkieswijzer is een initiatief van acht samenwerkende jeugdorganisaties, waaronder FNV Jong, NJR en LSVb.

De opdracht

15 maart 2017 zijn er Tweede Kamerverkiezingen. Na het grote succes van de Jongerenkieswijzer voor de Tweede Kamerverkiezingen 2012 en de Jongerenkieswijzer voor de Europese Parlementsverkiezingen 2014, is het tijd  voor een nieuwe en verbeterde versie van deze kieswijzer. Ontwerp en maak een verbeterde versie van de Jongerenkieswijzer.

Het resultaat

De verbeterde versie van de Jongerenkieswijzer heeft een nieuw design, een verbeterde resultatenpagina en social media sharing. Hiermee sluit de kieswijzer nog beter aan op de doelgroep. Met meer dan 100.000 jongeren die hem ingevuld hebben en aandacht van bijna alle Nederlandse tv- en radiozenders, is de Jongerenkieswijzer een groot succes. 

Bekijk ook de film die gemaakt is tijdens de lancering.

Bezoek website

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Meer werk

Technical parts

Duizenden verschillende producten en varianten.

Bekijk Technical parts

Minder Pesten. Het Kan.

Een informatieve website over de nieuwe wet tegen pesten op scholen. De website is responsive en heeft een duidelijke 'call-to-action".

Bekijk Minder Pesten. Het Kan.

Rijschool City

Een sterke opening van de website met een foto waarin we de beroemdste herkenningspunten van Groningen photoshopten in combinatie met het kantoor en wagenpark van rijschool City. Daarna wordt alle content van de website binnen een iPad getoond.

Bekijk Rijschool City

Toeslagencheck app

Het resultaat is een app die qua stijl in dezelfde lijn is als de bijbehorende website. Met de app kunnen jongeren op een makkelijke manier hun weekrooster invullen.

Bekijk Toeslagencheck app

Prikbord schuldhulp

Ontwerp en maak een website waarop de landelijk vraag en aanbod van bijeenkomsten over schuldhulpverlening bij elkaar komen.

Bekijk Prikbord schuldhulp

Wijnen van Holland

Delfts blauw met een gloed van oranje. Bezoekers van een webshop kunnen de producten niet voelen en ruiken. Des te belangrijker zijn dan ook de productfoto’s in een webshop.

Bekijk Wijnen van Holland