Met team 2015 zorgt de gemeente Utrecht ervoor dat de millenniumdoelen een grotere bekendheid krijgen bij de Utrechtse burgers en bedrijven.
Ons doel is om alle Utrechtse initiatieven die werken aan de realisatie van de millenniumdoelen met elkaar te verbinden en te ondersteunen. Maak daarom een website waarin alle Utrechtse organisaties te vinden zijn die hieraan meewerken.
Op de website zijn de meer dan tweehonderd organisaties te vinden die werken aan de realisatie van de millenniumdoelen in Utrecht. In de uitgebreide database die de website bezit kan er onder andere gefilterd worden op land en thema. Daarnaast hebben we een twitterfeed gemaakt waarin alle tweets van de organisaties voorbij komen.
Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.
De belangrijkste uitdaging van een stem- of kieswijzer is de gebruiksvriendelijkheid. Bezoekers komen op de website met een duidelijk doel: Snel en efficiënt een stemadvies krijgen. Om het ontwerp zo optimaal te krijgen hebben we uitgebreid onderzoek gedaan met behulp van usabilityonderzoeken.
Bekijk JongerenkieswijzerDelfts blauw met een gloed van oranje. Bezoekers van een webshop kunnen de producten niet voelen en ruiken. Des te belangrijker zijn dan ook de productfoto’s in een webshop.
Bekijk Wijnen van HollandEen nieuw design van de website die goed past bij de identiteit van SKLO. We hebben nieuwe onderdelen toegevoegd, waaronder een agenda en een overzicht van de onderliggende organisaties.
Bekijk SKLOBij een fotograaf zegt het beeld alles. Daarom maakten we voor Taatgen een minimaal design met full-screen foto's. De website bevat de nieuwst technieken om bezoekers een unieke (foto-)ervaring te geven.
Bekijk Taatgen fotografieEen responsive website en een overzichtelijke homepage met een duidelijke splitsing tussen de verschillende doelgroepen.
Bekijk Bright Future Studiekeuze