Wieowat is een opgericht om mensen op een laagdrempelige manier in contact te laten komen zonder de druk van het daten.
Ontwerp een website waarop mensen op een makkelijke manier activiteiten kunnen plaatsen en kunnen reageren op geplaatste activiteiten.
Een interactieve website waar bezoekers gratis activiteiten kunnen plaatsen om zo nieuwe mensen te leren kennen. Daarnaast kunnen bezoekers reageren op geplaatste activiteiten. Er kan zowel gefilterd worden op categorie als op locatie. In de tweede fase hebben we de mogelijkheid tot registreren ingebouwd. Sindsdien zijn privé-berichten over geplaatste activiteiten ook (anoniem) mogelijk.
Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.
Landingspagina voor de Magriet-Rituals campagne.
Bekijk Landingspagina MargrietDelfts blauw met een gloed van oranje. Bezoekers van een webshop kunnen de producten niet voelen en ruiken. Des te belangrijker zijn dan ook de productfoto’s in een webshop.
Bekijk Wijnen van HollandDe primaire doelgroep van de website zijn familieleden van slachtoffers van moord of doodslag. Speciaal voor hun maakten wij een aangepast kleurenschema en selecteerden verschillende foto’s waarin herkenning een grote rol speelt.
Bekijk Rouw na moordWemagine maakt ze dit nu een stuk makkelijker met het pas ontwikkelde Licht Management Systeem.
Bekijk Licht Management SysteemOntwerp en bouw een nieuwe webshop waar boards verkocht kunnen worden. Naast directe verkoop via de webshop moet er een gedeelte komen waar onze dealers kunnen inloggen en boards kunnen bestellen.
Bekijk NOVA boardsEen activerende website, zeer veel tweets, honderden facebook-likes en duizenden bezoekers. Het doel van stopjeugd- werkloosheid moge duidelijk zijn: Het probleem van jeugdwerkloosheid hoger op de politieke agenda krijgen.
Bekijk Stop jeugdwerkloosheid