De klant

Gerhard Taatgen Jr. is fotograaf te Groningen.

De opdracht

Maak een website waarin mijn foto’s zo mooi en groot mogelijk te zien zijn.

Het resultaat

Bij een fotograaf zegt het beeld alles. Daarom maakten we voor Taatgen een minimaal design met full-screen foto's. De website bevat de nieuwst technieken om bezoekers een unieke (foto-)ervaring te geven. Achter de schermen wordt er van elke nieuwe foto drie versies (groot scherm, gemiddeld scherm en mobiel) gemaakt en terwijl u één foto bekijkt worden de volgende foto’s alvast geladen zodat laadtijden beperkt zijn voor bezoekers. Ook kunnen foto’s gedeeld worden via Twitter en/of Facebook.

Bezoek website

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Wemachine CMS: Een logisch systeem waarbij het beheren van de website kinderspel wordt.

Gerhard Taatgen Jr.

Meer werk

Nieuwe Top

Een website waar jongeren naast elektronisch steun betuigen zich kunnen aanmelden als actie-lid en zich opgeven als nieuwe topbestuurder. De website werd 23 november gelanceerd in het programma Nieuwsuur.

Bekijk Nieuwe Top

Curiat

Twee jaar lang hebben we samengewerkt met bedrijfsmaatschappelijk werkers om Curiat precies te maken zoals we wilden. Nu is het zo ver: Curiat.

Bekijk Curiat

J. Doesburg

Een frisse homepage met duidelijke sfeerfoto’s, klantrecensies, call-to-action knoppen naar de reserveerpagina en de mogelijkheid om meer te lezen over de camping, chalets & stacaravans.

Bekijk J. Doesburg

Geef een complimentje

Een website waar bezoekers gratis e-cards kunnen versturen. Verkeer naar goedbezig wordt verkregen door een aantal links op de website en, op een indirecte wijze, door de social media knoppen.

Bekijk Geef een complimentje

Mo Cards

Bewegende bijtjes, stuiterende spinnen en een slak die het laatste nieuws brengt: Het is een dolle boel op de website.

Bekijk Mo Cards

Bright Future Studiekeuze

Een responsive website en een overzichtelijke homepage met een duidelijke splitsing tussen de verschillende doelgroepen.

Bekijk Bright Future Studiekeuze