De klant

Sanoma Nederland is eigenaar van SBS6, nu.nl en een tijdschriftengroep met titels als Margriet, Donald Duck en Linda.

De opdracht

We gaan een nieuwe campagne voor Margriet voeren. Kunnen jullie de landingspagina ontwerpen.

Het resultaat

De landingspagina is erg belangrijk voor het succes van een campagne. Deze pagina moet er namelijk voor zorgen dat bezoekers overgaan tot een aankoop. Hoge conversie is dus het doel tijdens het ontwerpen van de pagina.  Daarnaast aantrekkelijk design zoals u van ons gewend bent met daarbij de nieuwste inzichten.

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Meer werk

Nieuwe Top

Een website waar jongeren naast elektronisch steun betuigen zich kunnen aanmelden als actie-lid en zich opgeven als nieuwe topbestuurder. De website werd 23 november gelanceerd in het programma Nieuwsuur.

Bekijk Nieuwe Top

FNV Jong Supermarkt

Een heldere en frisse website gericht op de doelgroep (jongeren) en tevens een combinatie van het design van zowel FNV Jong als FNV Bondgenoten.

Bekijk FNV Jong Supermarkt

Curiat

Twee jaar lang hebben we samengewerkt met bedrijfsmaatschappelijk werkers om Curiat precies te maken zoals we wilden. Nu is het zo ver: Curiat.

Bekijk Curiat

Froon Akker

Een frisse en moderne website waarin alle e-boeken van Froon Akker gekocht kunnen worden en bezoekers de mogelijkheid hebben om te reageren op de artikelen en boeken van de schrijver.

Bekijk Froon Akker

Jelle Pieter de Boer

Jelle Pieter de Boer is een Nederlandse portret en documentaire fotograaf.

Bekijk Jelle Pieter de Boer

Brick My Picture

Foto's omzetten in Lego® blokjes

Bekijk Brick My Picture