De klant

Sanoma Nederland is eigenaar van SBS6, nu.nl en een tijdschriftengroep met titels als Margriet, Donald Duck en Linda.

De opdracht

We gaan een nieuwe campagne voor Margriet voeren. Kunnen jullie de landingspagina ontwerpen.

Het resultaat

De landingspagina is erg belangrijk voor het succes van een campagne. Deze pagina moet er namelijk voor zorgen dat bezoekers overgaan tot een aankoop. Hoge conversie is dus het doel tijdens het ontwerpen van de pagina.  Daarnaast aantrekkelijk design zoals u van ons gewend bent met daarbij de nieuwste inzichten.

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Meer werk

Stop jeugdwerkloosheid

Een activerende website, zeer veel tweets, honderden facebook-likes en duizenden bezoekers. Het doel van stopjeugd- werkloosheid moge duidelijk zijn: Het probleem van jeugdwerkloosheid hoger op de politieke agenda krijgen.

Bekijk Stop jeugdwerkloosheid

Vermeer Marine

We hebben verschillende verbeteringen doorgevoerd aan de website. Het ontwerp is duidelijker en overzichtelijker geworden met meer focus op het verhogen van de conversie.

Bekijk Vermeer Marine

Jongerenkieswijzer 2017

Meer dan 100.000 jongeren gebruiken de Jongerenkieswijzer.

 

Bekijk Jongerenkieswijzer 2017

Taatgen fotografie

Bij een fotograaf zegt het beeld alles. Daarom maakten we voor Taatgen een minimaal design met full-screen foto's. De website bevat de nieuwst technieken om bezoekers een unieke (foto-)ervaring te geven.

Bekijk Taatgen fotografie

Hete Pepers

Het ontwerp is duidelijk geïnspireerd op de nieuwe Windows look: Flat design & tegels. De website beschikt over een multifunctionele toolbox waarde webmasters een uitgebreid scala aan media kunnen uploaden.

Bekijk Hete Pepers

Mo Cards

Bewegende bijtjes, stuiterende spinnen en een slak die het laatste nieuws brengt: Het is een dolle boel op de website.

Bekijk Mo Cards