De klant

Sanoma Nederland is eigenaar van SBS6, nu.nl en een tijdschriftengroep met titels als Margriet, Donald Duck en Linda.

De opdracht

We gaan een nieuwe campagne voor Margriet voeren. Kunnen jullie de landingspagina ontwerpen.

Het resultaat

De landingspagina is erg belangrijk voor het succes van een campagne. Deze pagina moet er namelijk voor zorgen dat bezoekers overgaan tot een aankoop. Hoge conversie is dus het doel tijdens het ontwerpen van de pagina.  Daarnaast aantrekkelijk design zoals u van ons gewend bent met daarbij de nieuwste inzichten.

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Meer werk

Curiat

Twee jaar lang hebben we samengewerkt met bedrijfsmaatschappelijk werkers om Curiat precies te maken zoals we wilden. Nu is het zo ver: Curiat.

Bekijk Curiat

Rientjes van Rossum

Een open en frisse website. Het logo van RvR bestaat uit drie kleuren. We gebruikten deze kleuren en reserveerde rood voor het notariaat, blauw voor de advocatuur en groen voor overkoepelde zaken.

Bekijk Rientjes van Rossum

Landingspagina Magazine.nl

We gaan een grote campagne voor de website magazine.nl voeren. Ontwerp drie landingpagina's en headers.

 

Bekijk Landingspagina Magazine.nl

Stop jeugdwerkloosheid

Een activerende website, zeer veel tweets, honderden facebook-likes en duizenden bezoekers. Het doel van stopjeugd- werkloosheid moge duidelijk zijn: Het probleem van jeugdwerkloosheid hoger op de politieke agenda krijgen.

Bekijk Stop jeugdwerkloosheid

Jij in de Lawei

Doelgroep van de website zijn de zogenoemde “tweens”. Deze kinderen, bovenbouw basisschool, willen niet langer als kind benaderd worden.

Bekijk Jij in de Lawei

J. Doesburg

Een frisse homepage met duidelijke sfeerfoto’s, klantrecensies, call-to-action knoppen naar de reserveerpagina en de mogelijkheid om meer te lezen over de camping, chalets & stacaravans.

Bekijk J. Doesburg