De jongerenkieswijzer is een initiatief van acht samenwerkende jeugdorganisaties waaronder FNV Jong, NJR en LSVb.
Ontwerp en maak binnen drie weken een kieswijzer voor de doelgroep 18 -30 jaar. Daarnaast moet de website op mobiel goed werken en minimaal 50.000 bezoekers per dag aankunnen.
De belangrijkste uitdaging van een stem- of kieswijzer is de gebruiksvriendelijkheid. Bezoekers komen op de website met een duidelijk doel: Snel en efficiënt een stemadvies krijgen. Om het ontwerp zo optimaal te krijgen hebben we uitgebreid onderzoek gedaan met behulp van usabilityonderzoeken. Om de verwachte stroom van bezoekers aan te kunnen hebben we de website in de ‘cloud’ gehost. Deze manier van hosten zorgt ervoor dat het aantal servers schaalbaar is. Bij drukte worden er automatisch extra servers ingeschakeld zodat de website goed en snel blijft werken. Dus ook toen de website de nationale pers haalde (o.a. NOS 8 uur journaal) en Nederland massaal de website bezocht bleef de site optimaal werken.
Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.
Telkens snel en naar volle tevredenheid.
Bernard Koekoek
We hebben verschillende verbeteringen doorgevoerd aan de website. Het ontwerp is duidelijker en overzichtelijker geworden met meer focus op het verhogen van de conversie.
Bekijk Vermeer MarineMeer dan 100.000 jongeren gebruiken de Jongerenkieswijzer.
Bekijk Jongerenkieswijzer 2017
Een interactieve website waar bezoekers gratis activiteiten kunnen plaatsen om zo nieuwe mensen te leren kennen. Daarnaast kunnen bezoekers reageren op geplaatste activiteiten.
Bekijk WieowatDelfts blauw met een gloed van oranje. Bezoekers van een webshop kunnen de producten niet voelen en ruiken. Des te belangrijker zijn dan ook de productfoto’s in een webshop.
Bekijk Wijnen van HollandEen frisse homepage met duidelijke sfeerfoto’s, klantrecensies, call-to-action knoppen naar de reserveerpagina en de mogelijkheid om meer te lezen over de camping, chalets & stacaravans.
Bekijk J. Doesburg