De jongerenkieswijzer is een initiatief van acht samenwerkende jeugdorganisaties waaronder FNV Jong, NJR en LSVb.
Ontwerp en maak binnen drie weken een kieswijzer voor de doelgroep 18 -30 jaar. Daarnaast moet de website op mobiel goed werken en minimaal 50.000 bezoekers per dag aankunnen.
De belangrijkste uitdaging van een stem- of kieswijzer is de gebruiksvriendelijkheid. Bezoekers komen op de website met een duidelijk doel: Snel en efficiënt een stemadvies krijgen. Om het ontwerp zo optimaal te krijgen hebben we uitgebreid onderzoek gedaan met behulp van usabilityonderzoeken. Om de verwachte stroom van bezoekers aan te kunnen hebben we de website in de ‘cloud’ gehost. Deze manier van hosten zorgt ervoor dat het aantal servers schaalbaar is. Bij drukte worden er automatisch extra servers ingeschakeld zodat de website goed en snel blijft werken. Dus ook toen de website de nationale pers haalde (o.a. NOS 8 uur journaal) en Nederland massaal de website bezocht bleef de site optimaal werken.
Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.
Telkens snel en naar volle tevredenheid.
Bernard Koekoek
Een nieuw design van de website die goed past bij de identiteit van SKLO. We hebben nieuwe onderdelen toegevoegd, waaronder een agenda en een overzicht van de onderliggende organisaties.
Bekijk SKLOEen frisse homepage met duidelijke sfeerfoto’s, klantrecensies, call-to-action knoppen naar de reserveerpagina en de mogelijkheid om meer te lezen over de camping, chalets & stacaravans.
Bekijk J. DoesburgNet zoals ACEM meditatie is de website modern en no nonsens. Grote en, in de breedte, schermvullende foto's met een rustig kleurenpalet.
Bekijk ACEM NederlandDelfts blauw met een gloed van oranje. Bezoekers van een webshop kunnen de producten niet voelen en ruiken. Des te belangrijker zijn dan ook de productfoto’s in een webshop.
Bekijk Wijnen van Holland