De klant

Rouw na moord is een onderzoek van de Rijksuniversiteit Groningen onder tweehonderd ouders, partners en andere familieleden van slachtoffers van moord of doodslag. Omdat reguliere behandelingen dikwijls niet aanslaan bij deze groep nabestaanden is een nieuwe behandeling ontwikkeld die door de universiteit getest wordt.

De opdracht

Ontwerp een website die uitbundig noch deprimerend is. De website moet door onszelf aangepast kunnen worden en moet een – afgeschermd – forum bevatten voor de therapeuten.

Het resultaat

De primaire doelgroep van de website zijn familieleden van slachtoffers van moord of doodslag. Speciaal voor hun maakten wij een aangepast kleurenschema en selecteerden verschillende foto’s waarin herkenning een grote rol speelt. Speciale aandacht verdienen de interactie kaart van Nederland en de veel gestelde vragen pagina met uitklapbare antwoorden.

Bezoek website

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Geen leuk onderwerp, wel een mooie site.

Mariette van Denderen

Meer werk

Wadden ribtochten

RIB-varen op de Waddenzee, een belevenis op het water!

Bekijk Wadden ribtochten

NOVA boards

Ontwerp en bouw een nieuwe webshop waar boards verkocht kunnen worden. Naast directe verkoop via de webshop moet er een gedeelte komen waar onze dealers kunnen inloggen en boards kunnen bestellen.

Bekijk NOVA boards

Jongerenkieswijzer

De belangrijkste uitdaging van een stem- of kieswijzer is de gebruiksvriendelijkheid. Bezoekers komen op de website met een duidelijk doel: Snel en efficiënt een stemadvies krijgen. Om het ontwerp zo optimaal te krijgen hebben we uitgebreid onderzoek gedaan met behulp van usabilityonderzoeken.

Bekijk Jongerenkieswijzer

Licht Management Systeem

Wemagine maakt ze dit nu een stuk makkelijker met het pas ontwikkelde Licht Management Systeem.

Bekijk Licht Management Systeem

FNV Jong Supermarkt

Een heldere en frisse website gericht op de doelgroep (jongeren) en tevens een combinatie van het design van zowel FNV Jong als FNV Bondgenoten.

Bekijk FNV Jong Supermarkt

Jij in de Lawei

Doelgroep van de website zijn de zogenoemde “tweens”. Deze kinderen, bovenbouw basisschool, willen niet langer als kind benaderd worden.

Bekijk Jij in de Lawei