FNV Jong Supermarkt is een initiatief van FNV Jong en FNV Supermarkt.
Maak een website voor een nieuw onderdeel van FNV Bondgenoten: FNV Supermarkt. De website moet aansluiten bij de huisstijl van FNV Bondgenoten én FNV Jong. Ook moet de site activeren om lid te worden van FNV Jong Supermarkt.
Een heldere en frisse website gericht op de doelgroep (jongeren) en tevens een combinatie van het design van zowel FNV Jong als FNV Bondgenoten. Daarnaast een duidelijke call-to-action op de homepage, twitterfeed en een geïntegreerde en geautomatiseerde nieuwsbrief. Naast de website realiseerden we ook de bijbehorende app.
Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.
Een activerende website, zeer veel tweets, honderden facebook-likes en duizenden bezoekers. Het doel van stopjeugd- werkloosheid moge duidelijk zijn: Het probleem van jeugdwerkloosheid hoger op de politieke agenda krijgen.
Bekijk Stop jeugdwerkloosheidWe hebben verschillende verbeteringen doorgevoerd aan de website. Het ontwerp is duidelijker en overzichtelijker geworden met meer focus op het verhogen van de conversie.
Bekijk RoodbergTwee jaar lang hebben we samengewerkt met bedrijfsmaatschappelijk werkers om Curiat precies te maken zoals we wilden. Nu is het zo ver: Curiat.
Bekijk CuriatEen nieuw design van de website die goed past bij de identiteit van SKLO. We hebben nieuwe onderdelen toegevoegd, waaronder een agenda en een overzicht van de onderliggende organisaties.
Bekijk SKLOEen sterke opening van de website met een foto waarin we de beroemdste herkenningspunten van Groningen photoshopten in combinatie met het kantoor en wagenpark van rijschool City. Daarna wordt alle content van de website binnen een iPad getoond.
Bekijk Rijschool CityWe gaan een grote campagne voor de website magazine.nl voeren. Ontwerp drie landingpagina's en headers.
Bekijk Landingspagina Magazine.nl