De klant

De Jongerenkieswijzer is een initiatief van acht samenwerkende jeugdorganisaties, waaronder FNV Jong, NJR en LSVb.

De opdracht

15 maart 2017 zijn er Tweede Kamerverkiezingen. Na het grote succes van de Jongerenkieswijzer voor de Tweede Kamerverkiezingen 2012 en de Jongerenkieswijzer voor de Europese Parlementsverkiezingen 2014, is het tijd  voor een nieuwe en verbeterde versie van deze kieswijzer. Ontwerp en maak een verbeterde versie van de Jongerenkieswijzer.

Het resultaat

De verbeterde versie van de Jongerenkieswijzer heeft een nieuw design, een verbeterde resultatenpagina en social media sharing. Hiermee sluit de kieswijzer nog beter aan op de doelgroep. Met meer dan 100.000 jongeren die hem ingevuld hebben en aandacht van bijna alle Nederlandse tv- en radiozenders, is de Jongerenkieswijzer een groot succes. 

Bekijk ook de film die gemaakt is tijdens de lancering.

Bezoek website

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Meer werk

Minder Pesten. Het Kan.

Een informatieve website over de nieuwe wet tegen pesten op scholen. De website is responsive en heeft een duidelijke 'call-to-action".

Bekijk Minder Pesten. Het Kan.

Goedbezig

Het resultaat is een exacte kopie van een werkende complimentenmachine. De ultieme funfactor voor bezoekers. Naast gewoon aan de handel te draaien kan men ballen gooien en laten stuiteren.

Bekijk Goedbezig

Bright Future Studiekeuze

Een responsive website en een overzichtelijke homepage met een duidelijke splitsing tussen de verschillende doelgroepen.

Bekijk Bright Future Studiekeuze

Check je Cao

Een website waar bezoekers aan een rad kunnen draaien. Vervolgens krijgen ze een willekeurige vraag uit één van de vier categorieën.

Bekijk Check je Cao

Landingspagina Margriet

Landingspagina voor de Magriet-Rituals campagne.

Bekijk Landingspagina Margriet

Exposure

We hebben een website gemaakt met 21 foto’s van studenten waarbij onderlinge vaardigheden zichtbaar worden. Als de muis over de desbetreffende foto gaat ziet de bezoeker wat de student wil halen en brengen.

Bekijk Exposure