De klant

Rientjes van Rossum is een middelgroot notaris- en advocatenkantoor te Sneek. De focus bij dit kantoor ligt op gedegen advies, contracten met lange houdbaarheidsdatum en goed geregelde zaken.

De opdracht

We kregen de opdracht om op basis van een bestaand logo een nieuwe website te ontwerpen welke zelf gevuld en aangepast moest worden door het personeel van RvR. Daarnaast moest er een scheiding komen tussen het notariaat en de advocatuur.

Het resultaat

Een open en frisse website. Het logo van RvR bestaat uit drie kleuren. We gebruikten deze kleuren en reserveerde rood voor het notariaat, blauw voor de advocatuur en groen voor overkoepelde zaken. Bezoekers hebben daardoor naast tekstuele sturing ook visuele ondersteuning. Op basis hiervan werd, samen met Ap Bokma, een website ontworpen die helder en fris is. We selecteerden foto’s en gebruikten deze, in de breedte, schermvullend. Daarnaast zorgden we voor duidelijke call-to-action knoppen om de bezoeker te verleiden om contact op te nemen of een offerte aan te vragen.

Bezoek website

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Meer werk

Exposure

We hebben een website gemaakt met 21 foto’s van studenten waarbij onderlinge vaardigheden zichtbaar worden. Als de muis over de desbetreffende foto gaat ziet de bezoeker wat de student wil halen en brengen.

Bekijk Exposure

Wieowat

Een interactieve website waar bezoekers gratis activiteiten kunnen plaatsen om zo nieuwe mensen te leren kennen. Daarnaast kunnen bezoekers reageren op geplaatste activiteiten.

Bekijk Wieowat

ACEM Nederland

Net zoals ACEM meditatie is de website modern en no nonsens. Grote en, in de breedte, schermvullende foto's met een rustig kleurenpalet.

Bekijk ACEM Nederland

Vermeer Marine

We hebben verschillende verbeteringen doorgevoerd aan de website. Het ontwerp is duidelijker en overzichtelijker geworden met meer focus op het verhogen van de conversie.

Bekijk Vermeer Marine

Tina

Landingspagina voor de Tina campagne.

 

Bekijk Tina

FNV Jong

Behalve een nieuw logo en een paar kleine cosmetische veranderingen is er voor de bezoeker weinig aan de website veranderd. Voor de beheerders van de website is het een grotere verandering: Een makkelijk te gebruiken CMS, verbeterde reactiemogelijkheden en lage kosten.

Bekijk FNV Jong