De klant

FNV Jong Supermarkt is een initiatief van FNV Jong en FNV Supermarkt.

De opdracht

Maak een website voor een nieuw onderdeel van FNV Bondgenoten: FNV Supermarkt. De website moet aansluiten bij de huisstijl van FNV Bondgenoten én FNV Jong. Ook moet de site activeren om lid te worden van FNV Jong Supermarkt.

Het resultaat

Een heldere en frisse website gericht op de doelgroep (jongeren) en tevens een combinatie van het design van zowel FNV Jong als FNV Bondgenoten. Daarnaast een duidelijke call-to-action op de homepage, twitterfeed en een geïntegreerde en geautomatiseerde nieuwsbrief. Naast de website realiseerden we ook de bijbehorende app.

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Meer werk

Technical parts

Duizenden verschillende producten en varianten.

Bekijk Technical parts

SKLO

Een nieuw design van de website die goed past bij de identiteit van SKLO. We hebben nieuwe onderdelen toegevoegd, waaronder een agenda en een overzicht van de onderliggende organisaties.

Bekijk SKLO

Mo Cards

Bewegende bijtjes, stuiterende spinnen en een slak die het laatste nieuws brengt: Het is een dolle boel op de website.

Bekijk Mo Cards

Wijnen van Holland

Delfts blauw met een gloed van oranje. Bezoekers van een webshop kunnen de producten niet voelen en ruiken. Des te belangrijker zijn dan ook de productfoto’s in een webshop.

Bekijk Wijnen van Holland

J. Doesburg

Een frisse homepage met duidelijke sfeerfoto’s, klantrecensies, call-to-action knoppen naar de reserveerpagina en de mogelijkheid om meer te lezen over de camping, chalets & stacaravans.

Bekijk J. Doesburg

Jongerenkieswijzer

De belangrijkste uitdaging van een stem- of kieswijzer is de gebruiksvriendelijkheid. Bezoekers komen op de website met een duidelijk doel: Snel en efficiënt een stemadvies krijgen. Om het ontwerp zo optimaal te krijgen hebben we uitgebreid onderzoek gedaan met behulp van usabilityonderzoeken.

Bekijk Jongerenkieswijzer