FNV Jong Supermarkt is een initiatief van FNV Jong en FNV Supermarkt.
Maak een website voor een nieuw onderdeel van FNV Bondgenoten: FNV Supermarkt. De website moet aansluiten bij de huisstijl van FNV Bondgenoten én FNV Jong. Ook moet de site activeren om lid te worden van FNV Jong Supermarkt.
Een heldere en frisse website gericht op de doelgroep (jongeren) en tevens een combinatie van het design van zowel FNV Jong als FNV Bondgenoten. Daarnaast een duidelijke call-to-action op de homepage, twitterfeed en een geïntegreerde en geautomatiseerde nieuwsbrief. Naast de website realiseerden we ook de bijbehorende app.
Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.
We hebben verschillende verbeteringen doorgevoerd aan de website. Het ontwerp is duidelijker en overzichtelijker geworden met meer focus op het verhogen van de conversie.
Bekijk RoodbergWe hebben een website gemaakt met 21 foto’s van studenten waarbij onderlinge vaardigheden zichtbaar worden. Als de muis over de desbetreffende foto gaat ziet de bezoeker wat de student wil halen en brengen.
Bekijk ExposureDe primaire doelgroep van de website zijn familieleden van slachtoffers van moord of doodslag. Speciaal voor hun maakten wij een aangepast kleurenschema en selecteerden verschillende foto’s waarin herkenning een grote rol speelt.
Bekijk Rouw na moordBewegende bijtjes, stuiterende spinnen en een slak die het laatste nieuws brengt: Het is een dolle boel op de website.
Bekijk Mo CardsHet resultaat is een app die qua stijl in dezelfde lijn is als de bijbehorende website. Met de app kunnen jongeren op een makkelijke manier hun weekrooster invullen.
Bekijk Toeslagencheck appJelle Pieter de Boer is een Nederlandse portret en documentaire fotograaf.
Bekijk Jelle Pieter de Boer