Woord&zo bedenkt en organiseert dynamische literaire evenementen waarbij altijd gezocht wordt naar publieksparticipatie.
Maak een website waarin onze kernwaarden “participatie” en “dynamisch” terug te vinden zijn.
Een website met veel vrijheden. De content blokken kan de bezoeker zelf openen, sluiten en slepen. Daarnaast slaat de site op hol als er op het logo geklikt wordt. Een minimalistische, maar technische ingewikkelde, site waarin bezoekers op een unieke manier kunnen interacteren met de dynamische vensters.
Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.
We hebben verschillende verbeteringen doorgevoerd aan de website. Het ontwerp is duidelijker en overzichtelijker geworden met meer focus op het verhogen van de conversie.
Bekijk RoodbergWe hebben een website ontworpen en gebouwd die dichtbij de schrijfster blijft. Een persoonlijke site waar ze haar boek kan promoten en nieuwe artikelen kan plaatsen.
Bekijk Judith van der WelEen frisse homepage met duidelijke sfeerfoto’s, klantrecensies, call-to-action knoppen naar de reserveerpagina en de mogelijkheid om meer te lezen over de camping, chalets & stacaravans.
Bekijk J. DoesburgEen open en frisse website. Het logo van RvR bestaat uit drie kleuren. We gebruikten deze kleuren en reserveerde rood voor het notariaat, blauw voor de advocatuur en groen voor overkoepelde zaken.
Bekijk Rientjes van RossumEen website waar jongeren naast elektronisch steun betuigen zich kunnen aanmelden als actie-lid en zich opgeven als nieuwe topbestuurder. De website werd 23 november gelanceerd in het programma Nieuwsuur.
Bekijk Nieuwe Top