Met team 2015 zorgt de gemeente Utrecht ervoor dat de millenniumdoelen een grotere bekendheid krijgen bij de Utrechtse burgers en bedrijven.
Ons doel is om alle Utrechtse initiatieven die werken aan de realisatie van de millenniumdoelen met elkaar te verbinden en te ondersteunen. Maak daarom een website waarin alle Utrechtse organisaties te vinden zijn die hieraan meewerken.
Op de website zijn de meer dan tweehonderd organisaties te vinden die werken aan de realisatie van de millenniumdoelen in Utrecht. In de uitgebreide database die de website bezit kan er onder andere gefilterd worden op land en thema. Daarnaast hebben we een twitterfeed gemaakt waarin alle tweets van de organisaties voorbij komen.
Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.
Landingspagina voor de Magriet-Rituals campagne.
Bekijk Landingspagina MargrietEen activerende website, zeer veel tweets, honderden facebook-likes en duizenden bezoekers. Het doel van stopjeugd- werkloosheid moge duidelijk zijn: Het probleem van jeugdwerkloosheid hoger op de politieke agenda krijgen.
Bekijk Stop jeugdwerkloosheidBij een fotograaf zegt het beeld alles. Daarom maakten we voor Taatgen een minimaal design met full-screen foto's. De website bevat de nieuwst technieken om bezoekers een unieke (foto-)ervaring te geven.
Bekijk Taatgen fotografieEen frisse homepage met duidelijke sfeerfoto’s, klantrecensies, call-to-action knoppen naar de reserveerpagina en de mogelijkheid om meer te lezen over de camping, chalets & stacaravans.
Bekijk J. DoesburgEen website waar bezoekers gratis e-cards kunnen versturen. Verkeer naar goedbezig wordt verkregen door een aantal links op de website en, op een indirecte wijze, door de social media knoppen.
Bekijk Geef een complimentje