De klant

Palmslag is een landelijke, onafhankelijke algemene uitgeverij die zich met veel passie voor het boekenvak richt op literatuur, poëzie en non-fictie.

De opdracht

Palmslag wil een eigen crowdfunding platform starten, waarop donateurs auteurs kunnen steunen en auteurs direct contact kunnen hebben met hun lezers. Daarnaast krijgen lezers de kans om hun mening te geven over bijvoorbeeld een boektitel of een cover. Een prachtige manier om het boek nog beter te maken en lezers in te zetten als ambassadeurs. Vanzelfsprekend krijgt iedereen die de auteur op weg helpt naar de publicatie van een boek, een passende tegenprestatie voor zijn of haar donatie.

Het resultaat

Vanaf nu kunnen auteurs die hun boek bij Palmslag willen uitgeven, dit doen via crowdfunding platform Slagboom. Doneren kan heel simpel en veilig via iDEAL of per bankoverschrijving. Bloggers en media die schrijven over het boekenvak, hebben Slagboom met veel enthousiasme onthaald. Sinds het platform online is, zijn er vijf boeken succesvol gefund en is er al ruim 32.000 euro gedoneerd. 

Bezoek website

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Meer werk

Jelle Pieter de Boer

Jelle Pieter de Boer is een Nederlandse portret en documentaire fotograaf.

Bekijk Jelle Pieter de Boer

Rouw na moord

De primaire doelgroep van de website zijn familieleden van slachtoffers van moord of doodslag. Speciaal voor hun maakten wij een aangepast kleurenschema en selecteerden verschillende foto’s waarin herkenning een grote rol speelt.

Bekijk Rouw na moord

Check je Cao

Een website waar bezoekers aan een rad kunnen draaien. Vervolgens krijgen ze een willekeurige vraag uit één van de vier categorieën.

Bekijk Check je Cao

Jongerenkieswijzer

De belangrijkste uitdaging van een stem- of kieswijzer is de gebruiksvriendelijkheid. Bezoekers komen op de website met een duidelijk doel: Snel en efficiënt een stemadvies krijgen. Om het ontwerp zo optimaal te krijgen hebben we uitgebreid onderzoek gedaan met behulp van usabilityonderzoeken.

Bekijk Jongerenkieswijzer

Stop jeugdwerkloosheid

Een activerende website, zeer veel tweets, honderden facebook-likes en duizenden bezoekers. Het doel van stopjeugd- werkloosheid moge duidelijk zijn: Het probleem van jeugdwerkloosheid hoger op de politieke agenda krijgen.

Bekijk Stop jeugdwerkloosheid

SKLO

Een nieuw design van de website die goed past bij de identiteit van SKLO. We hebben nieuwe onderdelen toegevoegd, waaronder een agenda en een overzicht van de onderliggende organisaties.

Bekijk SKLO