De klant

NVVK (brancheorganisatie voor schuldhulpverlening en sociaal bankieren), Divosa en de vereniging van Nederlandse gemeenten.

De opdracht

Ontwerp en maak een website waarop de landelijk vraag en aanbod van bijeenkomsten over schuldhulpverlening bij elkaar komen.

Het resultaat

Een digitaal prikbord, gebaseerd op de vraag- en aanbodborden die in supermarkten te vinden zijn. Gemeenten kunnen zelf hun advertentie in de categorie aangeboden of gezocht plaatsen en advertenties zijn direct automatisch doorzoekbaar.

 

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Meer werk

FNV Jong Supermarkt

Een heldere en frisse website gericht op de doelgroep (jongeren) en tevens een combinatie van het design van zowel FNV Jong als FNV Bondgenoten.

Bekijk FNV Jong Supermarkt

Bright Future Studiekeuze

Een responsive website en een overzichtelijke homepage met een duidelijke splitsing tussen de verschillende doelgroepen.

Bekijk Bright Future Studiekeuze

Tina

Landingspagina voor de Tina campagne.

 

Bekijk Tina

Jongerenkieswijzer

De belangrijkste uitdaging van een stem- of kieswijzer is de gebruiksvriendelijkheid. Bezoekers komen op de website met een duidelijk doel: Snel en efficiënt een stemadvies krijgen. Om het ontwerp zo optimaal te krijgen hebben we uitgebreid onderzoek gedaan met behulp van usabilityonderzoeken.

Bekijk Jongerenkieswijzer

Rijschool City

Een sterke opening van de website met een foto waarin we de beroemdste herkenningspunten van Groningen photoshopten in combinatie met het kantoor en wagenpark van rijschool City. Daarna wordt alle content van de website binnen een iPad getoond.

Bekijk Rijschool City

Jongerenkieswijzer 2017

Meer dan 100.000 jongeren gebruiken de Jongerenkieswijzer.

 

Bekijk Jongerenkieswijzer 2017