Palmslag is een landelijke, onafhankelijke algemene uitgeverij die zich met veel passie voor het boekenvak richt op literatuur, poëzie en non-fictie.
We zijn niet meer tevreden met onze huidige website. Ontwerp en bouw een nieuwe website die uitdagender, professioneler en toegankelijker is. Daarnaast willen we een webshop en meer interactie tussen ons en de bezoeker/lezer.
Voor uitgeverij Palmslag ontwierpen en bouwden we een compleet nieuwe website met een duidelijke hiërarchie, frisse uitstraling en webshop. Naast de ‘standaard’ informatie (nieuws, veelgestelde vragen, boeken, etc.) hebben we ingezet op interactie tussen de uitgever en de lezer. Denk daarbij aan de mogelijkheid om op boeken te reageren, een gastenboek, een column en peilingen.
Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.
Wemagine wist onze wensen heel goed visueel te vertalen naar een fraaie website.
Maurice van Dijk, uitgeverij Palmslag
Een heldere en frisse website gericht op de doelgroep (jongeren) en tevens een combinatie van het design van zowel FNV Jong als FNV Bondgenoten.
Bekijk FNV Jong SupermarktBehalve een nieuw logo en een paar kleine cosmetische veranderingen is er voor de bezoeker weinig aan de website veranderd. Voor de beheerders van de website is het een grotere verandering: Een makkelijk te gebruiken CMS, verbeterde reactiemogelijkheden en lage kosten.
Bekijk FNV JongHet ontwerp is duidelijk geïnspireerd op de nieuwe Windows look: Flat design & tegels. De website beschikt over een multifunctionele toolbox waarde webmasters een uitgebreid scala aan media kunnen uploaden.
Bekijk Hete PepersEen interactieve website waar bezoekers gratis activiteiten kunnen plaatsen om zo nieuwe mensen te leren kennen. Daarnaast kunnen bezoekers reageren op geplaatste activiteiten.
Bekijk WieowatDelfts blauw met een gloed van oranje. Bezoekers van een webshop kunnen de producten niet voelen en ruiken. Des te belangrijker zijn dan ook de productfoto’s in een webshop.
Bekijk Wijnen van Holland